Ditindas Cancer Cure - Dimusnahkan Doktor - Mengapa Tiada Doktor Sekiranya Cuba untuk Penyembuhan Kanser

Ditindas Cancer Cure - Dimusnahkan Doktor - Mengapa Tiada Doktor Sekiranya Cuba untuk Penyembuhan Kanser

Pada bulan Ogos 2001, NBC bertajuk cerita, Rawatan yang Berkesan Untuk Aids Dan Kanser Dalam Sejarah! Tetapi hingga ke hari ini, kita tidak mempunyai penawar untuk bantuan. Atau untuk Kanser? Apa yang berlaku?

Rawatan ini telah dibangunkan oleh seorang doktor yang tidak mempunyai hubungan dengan, atau kesetiaan kepada, keuntungan yang sudah berakar umbi didorong pasukan perubatan. Rawatan yang beliau telah membangunkan akhirnya akan gagal untuk membawa masuk pendapatan dalam jumlah perniagaan kanser biasanya biasa dengan menerima. Dan lebih teruk lagi, rawatan ini mempunyai potensi untuk benar-benar menyembuhkan penyakit ini.

Perubatan moden adalah industri keuntungan didorong. Jika kita tidak jatuh sakit, mereka tidak membuat wang. Jika kita sembuh, mereka berhenti membuat wang. Yang sinis dalam perniagaan perubatan secara terbuka membandingkan hospital dengan rumah pelacuran. "Anda tidak membuat wang melainkan jika katil penuh," adalah cara ketua HMO terbesar di Amerika Syarikat meletakkan kepada rakan-rakannya dalam satu masa.

Ini adalah persekitaran di mana Dr Sam Chachoua mendapati dirinya apabila dia mula membangunkan sera dan vaksin yang akhirnya akan menyembuhkan kanser, Alzheimer Penyakit, Aids, dan sel-sel jantung yang rosak. Mana-mana sel-sel rosak itu harus disasarkan oleh sera beliau.

Kanser khususnya mempunyai tabiat degil bersembunyi dari sistem imun. Dalam metastasis, sel-sel kanser akan bon dengan fibrin, ejen pembekuan dalam darah, dan perjalanan melalui badan tidak diiktiraf oleh sistem imun. Sera Dr Chachoua ini terdiri daripada bahan-bahan genetik pekat yang akan "tag" sel-sel kanser, menjadikan mereka dikenali oleh sistem imun, yang kemudiannya akan menyerang dan membunuh mereka.

Dr Chachoua diperlukan untuk menguji rumusan, tetapi dia tidak mempunyai cara-cara untuk berbuat demikian. Tetapi perkataan karyanya mendapat sekitar, dan dengan harapan untuk membuktikan sebaliknya fakta itu, Satu Pusat Perubatan utama bersetuju untuk mereka bentuk program untuk menguji apa yang dipanggil Induced Peremitan Therapy beliau. Syarat-syarat adalah zalim. Beliau menyerahkan semua penyelidikan kepada mereka, memegang apa-apa kembali. Dr Chachuoa tidak mempunyai pilihan tetapi untuk bersetuju.

Dan hasilnya menakjubkan. Pusat melaporkan kadar menyembuhkan 99%. Ini tidak akan berbuat, sudah tentu. Rawatan ini adalah semata-mata terlalu berkesan dan terlalu murah. Terapi menjadi ancaman buruk ke pusat-pusat keuntungan setiap hospital utama di negara ini.

Pusat mendapati alasan untuk menafikan pernah setelah mempunyai hubungan dengan Dr Chachuoa. Mereka menafikan pernah menguji sera dan vaksin itu. Salah satu daripada penyelidik utama mereka menulis kertas mengambil kredit untuk menyiasat sera dan vaksin untuk mengubati kanser, dengan mendakwa banyak lagi penyelidikan yang diperlukan.

Dr Chachuoa didakwa. Perbicaraan berlangsung selama empat tahun, menyebabkan keputusan daripada 11 juta dolar yang menyebelahinya. Maka, atas sebab tertentu yang tidak difahami, hakim diterbalikkan sendiri atas alasan teknikal dan memotong anugerah itu kepada satu peratus daripada itu, meninggalkan Dr Chachuoa melarat. Tetapi cerita itu keluar, dan farmaseutikal telah tidak dapat membendung air pasang yang timbul sekitar teori Dr Chachuoa ini. Mengharapkan untuk membaca lebih banyak dalam beberapa hari lagi tentang "penawar genetik" yang datang dari farmaseutikal mahal di masa hadapan. Dan tidak mengharapkan mereka untuk menyembuhkan apa-apa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar