Mengapa Adakah Orang Memilih Homeopati Seperti mereka Penjagaan Kesihatan Preferred?

Mengapa Adakah Orang Memilih Homeopati Seperti mereka Penjagaan Kesihatan Preferred?

Mengapa orang memilih homeopati sebagai pilihan sistem penjagaan kesihatan mereka, walaupun semasa ia menikmati disasarkan media yang tidak baik dan tidak modaliti arus perdana penjagaan kesihatan? Apa yang mereka tahu bahawa anda tidak? Siapa yang patut anda percaya, akhbar atau orang ramai beralih kepada sistem penjagaan kesihatan mereka perlu membayar untuk?

Mari kita lihat beberapa kelebihan homeopati, yang anda boleh membandingkan dengan modaliti semasa tahap kesihatan anda.

1. Rawatan Homeopati adalah semua tentang mencari punca masalah anda. Sebagai contoh, sakit kepala yang teruk mungkin disebabkan gegaran, mungkin tahun yang lalu. Rawatan homeopati merawat gegaran dan sakit kepala hilang.

2. Homeopati tidak bergantung pada ujian untuk bersenam rawatan yang paling sesuai. Ia bergantung kepada gejala peribadi anda. Ini bermakna rawatan anda diperibadikan. Bagaimana mana-mana rawatan yang berkesan boleh menjadi sebaliknya?

3. Homeopati adalah benar-benar selamat. Tiada kesan sampingan, tidak toksik pembentukan, tiada kerosakan organ. Jika rawatan yang salah digunakan, tiada apa yang berlaku.

4. Rawatan Homeopati berfungsi dengan merangsang sistem imun anda. Ini adalah satu tindakan yang sangat kuat, tetapi juga salah satu yang lembut. Anda sering (walaupun tidak semestinya) boleh melihat hasilnya dalam beberapa minit.

5. Homeopati berfungsi dengan membebaskan suppressions anda, sama ada mereka menjadi dari dadah, vaksin atau emosi anda.

6 rawatan homeopati sentiasa dapat tidak satu proses de-toxing, tetapi tanpa diet yang ketat dan penyingkiran itu. Anda mungkin tidak sedar mencerahkan sikap atau lonjakan tenaga, apabila anda menjadi lebih bebas daripada beban emosi.

7. Sebaik sahaja anda telah mengalami perubahan yang mendalam, anda akan mahu mengetahui lebih lanjut dan mungkin cuba tangan anda pada beberapa menetapkan rumah. Homeopati adalah sangat fleksibel dan anda akan mendapati anda boleh dengan mudah belajar tentang ubat-ubat biasa bagi mereka masalah yang berlaku supaya tetap di rumah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar